mail server

cizek.milan at seznam.cz cizek.milan at seznam.cz
Sun Oct 15 20:41:39 CEST 2023

Ahoj,

mě se líbila a osvědčila kombinace postfix, dovecot, opendkim, postgrey, spamassasin... Samozřejmě nastavení reverzů, SPF, těch DKIMů.
Fungovalo mi to takto mnoho let. Asi už rok ejjs tím ale problém a třeba maily na Google se začaly odmítat (DKIM nebo SPF), jak už někdo psal.
Na první dobrou jsem na nic nepřišel, a zatím nebyl čas to zkoumat blíž, protože to zas tak nepotřebuji a využívám jiný mail.
Souhlasím s tím, co už někdo podemnou psal, že odladit to může být dost opruz.
M.