VM - jake mate zkusenosti

Marek Soudny soumar at soudny.net
Mon Oct 10 09:01:31 CEST 2022

Ahoj,

On 09. 10. 22 10:26, Miroslav Lachman wrote:
> Pokud se rozhodnes pro Bhyve, tak me v CLI vyhovovalo na ovladani
> sysutils/vm-bhyve
> Ale kdybys toho spravoval vic, muzes pro jaily i bhyve pouzit treba
> sysutils/cbsd (nemam s nim osobni zkusenost, ja si to vsechno spravuju
> vzdycky sam, nejakym svym zpusobem / par skriptu), ale cbsd mi vzdycky
> prislo jako zajimavy projekt.
Jak pise Mirek, pro bhyve management taky pouzivam sysutlis/vm-bhyve, je
to jednoduchy a primocary s moznosti vnc konzole, stejne jako pro jail
management pouzivam sysutils/bastille.

Ja bych na host nahodil fbsd 13.1 a pak bhyve (moje osobni preference)
nebo vbox (neci jina osobni preference :) ).

Marek