DELL PowerEdge R320

Zbyněk Burget zburget at burgnet.cz
Sat Oct 8 00:06:05 CEST 2022

Tak uz jsem se dopatral typu jednoho DELLu, ktery mi lezi na stole.

Je to postarsi (ale stale spolehlive funkcni) PowerEdge R320.
Mam na nem nastaveny RAID - v Livecycle Conntrolleru mi rika, ze je tam radic PERC S110 Controller.
Chci na ten stroj dat FreeBSD (co jineho taky, ze...) :-)
Ma prosim nekdo zkusenosti s tim, jestli budu schopny z FBSD kontrolovat stav toho RAIDu? Jestli
ano, jakym nastrojem?

Ma nekdo zkusenosti, co a jak na tom DELLu nastavit, abych se pripadne dostal na konzolu pomoci
iDRAC / IPMI? - Tedy je potreba provest neco i ve FBSD samotnem? Nastaveni serveru v BIOSu asi
zvladnu a hlavne tohle nepatri sem do fora.

Diky

--
Zbyněk Burget
Mlýnská 397