DELL PowerEdge R320

Zbyněk Burget zburget at burgnet.cz
Mon Oct 10 07:08:58 CEST 2022

Dne 09.10.2022 v 20:22 Dan Lukes napsal(a):

> Google mi nasel: "S110 is nothing more than a fancy name for Intel software RAID".
>
> To by samo o sobe bylo zvolani ze tmy nejasne duveryhodnosti, ale v manualu od S110 se pise "Runs
> from the I/O Controller HUB (ICH) or Platform Controller Hub (PCH) chipset on the platform system
> board and requires no additional hardware".
>
> A to s tou prvni informaci hezky rezonuje. Takze bych pracoval s hypotezou, ze tam mas ciste
> softwarovy Intel RAID.

No, tak to's mne uplne nepotesil :-( Tohle mne ani nejak nenapadlo, tak jsem timto smerem ani
nepatral :-(
Takze tim padem je otazka polozena trochu jinak. Mel by nekdo srovnani kvality softwaroveho RAIDu od
Intelu s tim z GEOMu? Jako jestli se mi vyplati se trapit s tim GEOMackym reidem v situaci, kdy mam
ve stroji jen tri HDD a tim padem budu bootovat z disku, ktere jsou zarazeny v poli? To neni uplne
stastne reseni. Pouzit ten vestaveny RAID je proste jednodussi, ale at si nenabehnu na nejaky
totalsmejd :-|

> Ale vsechno co jsem tu rekl je pouha (moje) syteza informaic pochazejicich z (nejmene) druhe ruky.
> Takze vysledek zcela bez zaruky ...

A ja moc dekuju.

Nez se pustim do instalace, tak si jeste dohledavam a sbiram informace, abych to pak nemusel delat
vickrat, po tom, co na konci instalacniho procesu zjistim, ze mi neco nefunguje a nebo to na zacatku
chtelo udelat neco uplne jinak…

Zbynek