Podivne chovani gmirror/gpart

Jozef Drahovsky (FreeBSD cz) freebsdcz2 at jozef.drahovsky.sk
Mon Mar 7 17:23:30 CET 2022

Ahoj
Neviem aký problém je teraz,
ale moje skúsenosti s mirorom sú viacnásobne zle.

Keď som miroroval na úrovni HW, tak som sa nedozvedel keď sa pokazil
prvý disk, ale až keď sa pokazil aj druhy.

Keď som, sa to náhodou dozvedel, tak výmena vadného disku za nový
spustila opačné kopírovanie. Nikdy som sa nedozvedel prečo sa tak stalo
ale v diskusiách som sa dočítal, že sa to stalo nielen mne.

Spoľahlivo mi funguje len konfigurácia, že OS je bez miroru
a mirorujú sa dátové disky. Dnes pri lacných SSD to už nie je problém.

Jozef

Dňa 7. 3. 2022 o 12:55 pm-conf at kostax.cz napísal(a):