binarni balicky

Miroslav Lachman 000.fbsd at quip.cz
Mon Aug 23 13:30:55 CEST 2021

On 22/08/2021 11:31, Jindrich Fucik wrote:

> Ano, to je dobrá otázka a asi mi dala odpověď, kterou jsem nechtěl slyšet.
> Repository mám výchozí, což je pro mojí 12.2 / armv7:
>    url: "pkg+http://pkg.FreeBSD.org/${ABI}/quarterly",
> Prostým pohledem do http://pkg.freebsd.org/FreeBSD:12:armv7/quarterly/
> zjišťuji, že poslední kvartál proběhl 2020-Dec-01
>
> Takže asi mohu přejít na vlastní překlad, nebo se mohu pokusit přejít na
> 13.0 RELEASE

13 ti nijak nepomuze, pro 13 je stejna verze balicku jako pro 12 i pro 14.

Je dobre se podivat na tabulku na FreshPorts [1], kde jsou jednotlive
verze pro jednotlive varianty vypsane a co je taky dulezite - koukat na
Latest a na Quarterly, protoze to, ze je neco v ports tree (HEAD / main
/ current, nebo jak se to ted na Gitu jmenuje), jeste neznamena, ze je
to backportovane do quarterly, kterou ty zrovna pouzivas ve svem
pkg/repo/FreeBSD.conf

[1] https://www.freshports.org/www/apache24/

Mirek