binarni balicky

Dan Lukes dan at obluda.cz
Mon Aug 23 01:54:14 CEST 2021

Jindrich Fucik wrote on 22.08.2021 21:57:
> Tak já v tomhle případě použiji nenavrhovanou variantu - nespoléhat se
> na proklamace a začít si řešit chabou podporu software po svém.

Jasne. S hledanim pomocny ruky je vzdycky dobry zacit u svyho ramene.

Tuhle metodu ja pouzivam i pro klasicke PC. Packages si ze zdrojaku
prekladam sam a jeste si k patchum co mi tam davaji maintaineri pridavam
vlastni opravujici chyby co oni (zatim ?) neopravili ...

Ostatne, se zdrojakama systemu delam totez.

> Generálně - přechod na jinou hardwarovou platformu mne neláká.

Otazka je, jestli se podpora 32b ARMu bude zlepsovat, nebo naopak,
jestli budou povazovany za odchazejici technologii a bude se spis vytracet.