binarni balicky

Jindrich Fucik fulda at seznam.cz
Sun Aug 22 21:57:01 CEST 2021

Dne 22.8.2021 v 21:20 Dan Lukes napsal(a):

> Hardware+software je jeden jeden bundle, ktery dohromady bud' resi nebo
> neresi potrebu, kterou mas.
>
> Jak sam rikas, reseni "software" resenim neni. Takze co mame dal ?
>
> 1. Prestat pouzivat spatne podporovanou platforme a vybrat nejakou
> podporovanejsi.
>
> 2. Vyhodit FreeBSD, ktere tvoji hardwarovou platformu nepodporuje
> optimalne a prejit na nejaky jiny system, ktery ji podporuje lepe.
>
> 3. Rozhodnout se, ze probirany problem neni tak vazny aby s nim bylo
> nutne neco delat.

> [...]

Tak já v tomhle případě použiji nenavrhovanou variantu - nespoléhat se
na proklamace a začít si řešit chabou podporu software po svém.

Konferku jsem potřeboval k odhalení chyby, chybu jsem našel (Ukázalo se,
že developeři mají jinou délku kvartálu než já), teď je čas na workaround.

Generálně - přechod na jinou hardwarovou platformu mne neláká. Vývojáři
těch platforem se ubírají jiným směrem než bych potřeboval.

Já bych chtěl desku s extra malou spotřebou (bez ohledu na rychlost),
která má fungující (a rychlé) sata a ethernet.
Je mi jedno, kolik má konektorů pro grafiku a kolik grafických
akcelerátorů. Mám jí připojenou pomocí sériové konzole, takže si tu
grafiku moc neužiji. Je mi jedno, kolik má USB, používám ho jen
minimálně (mám sata a ethernet) a tak.
Ale to je jen povzdech mimo téma konference.