binarni balicky

Marián Černý majo-users-l at cerny.sk
Mon Aug 23 13:40:12 CEST 2021

> 13 ti nijak nepomuze, pro 13 je stejna verze balicku jako pro 12 i pro 14.

Proč by měla být verze balíčků pro 13 stejná jako pro 12 i pro 14?
To URL na balíčky obsahuje ${ABI} - kde je např. i 12, 13, 14. Takže stejné je to pro 12.1 a 12.2, ale mělo (mohlo) by to být jiné pro 13.

Z toho příkladu z FreshPorts pro apache to i tak vypadá:

ABI	latest	quarterly
FreeBSD:12:armv7	2.4.35	2.4.46
FreeBSD:13:armv7	2.4.46	2.4.46_2
FreeBSD:14:armv7	2.4.46_2	-

Quarterly verzre pro 13 je jiná jako pro 12 - 2.4.46_2 vs 2.4.46.

Vlastní balíčky na “FTP” jsem nekontroloval.

Majo