syslog.d a vylouceni z messages

Jozef Drahovsky (FreeBSD cz) freebsdcz2 at jozef.drahovsky.sk
Sun Jun 20 22:49:57 CEST 2021

Ahoj

Robím zmeny len v syslog.conf
syslog.d nepoužívam, respektíve ignorujem.

Niekedy robím tak, že  dám všetky logy do jediného súboru
v /etc/syslog.conf:  *.*   /var/log/all.log
a vypnem newsyslog.conf

Mám na to vlastný program v perle, ktorý sa spúšťa v cykle namiesto
newsyslog a vytvára jednotlive logy v mnou zadefinovanej adresárovej
štrukture YYYY/MM/DD/proces.log alebo YYYY-MM-DD-procesgrup.log

Takto si všimnem aj špeciality, ktoré by som inak prehliadol.

Niekde používam syslog-ng s vlastným conf.

Jozef

Dňa 16. 6. 2021 o 12:18 Miroslav Lachman napísal(a):