syslog.d a vylouceni z messages

Miroslav Lachman 000.fbsd at quip.cz
Wed Jun 16 12:18:30 CEST 2021

Uz nejaky cas defaultne obsahuje syslog.conf includovani z /etc/syslog.d
a /usr/local/etc/syslog.d. Pokud bych tedy do /usr/local/etc/syslog.d/
pridal nejakou konfiguraci pro balicek z portu, tak mi muze logovat do
samostatneho souboru. Ale neprisel jsem na to, jak v tomhle oddelenem
conf souboru rict, ze se ty zpravy z programy XYZ nemaji logovat do
/var/log/messages. Tzn. ze se nemaji logovat do dvou souboru.
Jde to vubec, nebo ctu manual spravne, ze jedinou moznosti je stejne
zasahnout do /etc/syslog.conf a pridat tam ten radek s !- na zacatku?

!-openvpn,pkg,pkg-static,nmbd
*.notice;authpriv.none;kern.debug;lpr.info;mail.crit;news.err
/var/log/messages

To mi pak prijde tak trochu zbytecne neco davat do syslog.d, kdyz se
stejne musi editovat i syslog.conf

Mirek