Kompilacia base zo zdrojakov - LLVM

Dan Lukes dan at obluda.cz
Sat May 8 15:02:27 CEST 2021

On 8.5.2021 14:36, Peter Rosa wrote:
> a prosim o radu... Kompilujem system (11.4-RELEASE-p2), v ramci toho sa
> spusti kompilacia LLVM. A kooooooompiluje - zatial je to 7,5 hodiny a
> tazko odhadnut, kedy to dokonci.

To hodne zalezi na tom, jestli mas dost pameti nebo to leze do swapu a
jestli prekladas bez debugovacich informaci nebo s nimi.

> Patral som po webe, ako to urychlit zakazanim kompilacie casti LLVM v
> /etc/src.conf.

Otevri si /usr/src/usr.bin/clang/Makefile

Tam uvidis ktere komponenty se neprekladaji pri nastaveni konkretni
promenne. Ale v podstate muzes vynechat jen lldb (MK_LLDB=no)

> pouzivate nejaku optimalizaciu sucasti LLVM v /etc/src.conf

Nepouzivam. Delalo by mi to potize pri upgradech.

Radsi pockam, nez se mi to do druheho dne prelozi. Teda - cekal jsem.
Ted uz to mam na dostecne vykonne masine, takze uz to tak dlouho netrva.