Kompilacia base zo zdrojakov - LLVM

Peter Rosa prosa at pro.sk
Sat May 8 14:36:41 CEST 2021

Zdravim vsetkych,

a prosim o radu... Kompilujem system (11.4-RELEASE-p2), v ramci toho sa
spusti kompilacia LLVM. A kooooooompiluje - zatial je to 7,5 hodiny a
tazko odhadnut, kedy to dokonci.

Patral som po webe, ako to urychlit zakazanim kompilacie casti LLVM v
/etc/src.conf. Nieco som sice nasiel, ale autori clanku kompilovali LLVM
z portov, neupravovali ten v base (a v OPTIONS maju volby ine nazvy a
trochu ine suvislosti ako tie v src.conf).

Moja otazka na Vas teda je - pouzivate nejaku optimalizaciu sucasti LLVM
v /etc/src.conf? Ak ano, prosim poradte, co je bezpecne zakazat, aby sa
dal kompilovat aj system, aj porty.

Dakujem a prajem prijemny den,

--

Peter Rosa