cim vic jader CPU, tim pomalejsi

Miroslav Lachman 000.fbsd at quip.cz
Sat Apr 3 22:53:57 CEST 2021

On 03/04/2021 19:34, Dan Lukes wrote:

> No, tak mi ji posli. Jen me, mimo konferenci a netrvam na tom, ze mi
> posles tech realnych 2268 adres, ktery pouzivas. Klidne mi tam dej
> nejaky nahodny. Jde o to, ze PF nepouzivam a nechce se mi studovat
> syntaxi. Spustim to u sebe a porovname vysledky:

Tabulku jsem ti poslal mimo konferenci. Nevim, jestli by sem prosla gz
priloha. Jinak jsou to jen vytazene IP adresy z Maxmind GeoIP databaze.

> Co zjistim uz poslu zase do konference. Absolutni cisla budou nepochybne
> jina, ale uvidime, jestli je podobny alespon trend.

Zitra, nebo pozitri budu mit snad trochu casu, abych na jinem podobnem
E3-1240 v2 stroji rozbehal stejny VM pod Bhyve, takze vyzkousim ten samy
test pod Bhyve a jsem teda moc zvedav na ty vysledky.

Samozrejme jestli budes mit cas to vyzkouset u sebe, tak budu rad za
porovnani, jak se to chova jinde / na jinde verzi FreeBSD a VirtualBoxu.

Dekuju!

Mirek