cim vic jader CPU, tim pomalejsi

Dan Lukes dan at obluda.cz
Sun Apr 4 19:07:14 CEST 2021

Miroslav Lachman wrote on 03.04.2021 22:53:
> Tabulku jsem ti poslal mimo konferenci.

Smula. S temi tvymi 2261 zaznamy mi to meri prakticky nulu bez ohledu na
pocet procesoru. Tak jsem si chtel soubor zvetsit a zjistil jsem, ze vic
nez 32768 radku mit nemuze.

A s touhle maximalni velikosti mam v nejhorsim moznem pripade cas porad
prilis maly:
32 vCPU: Usr: 0.005s Krnl: 0.040s Totl: 0.042s

To ani nema smysl zkouset s mensim mnozstvim procesoru, ale pro srovnani:
  8 vCPU: Usr: 0.008s Krnl: 0.030s Totl: 0.038s

Takze se obavam, ze pro tebe nemam zadna cisla, ktera by slo porovnavat.
Ja to takhle nijak zajimave zatizit nedokazu ...

Pripominam, ze host je
> CPU: AMD EPYC 7282 16-Core Processor                 (2794.81-MHz K8-class CPU)
> FreeBSD/SMP: Multiprocessor System Detected: 32 CPUs
> FreeBSD/SMP: 1 package(s) x 4 cache groups x 4 core(s) x 2 hardware threads
> FreeBSD 12.2-RELEASE-p5
> virtualbox-ose-6.1.18, Options: ALSA:off, DBUS:off, DEBUG:off, GUESTADDITIONS:on, MANUAL:off, NLS:off, OPUS:off, PULSEAUDIO:off, PYTHON:off, QT5:off, R0LOGGING:off, UDPTUNNEL:off, VDE:off, VNC:on, VPX:off, WEBSERVICE:on, X11:off

Bohuzel, vic nez 32 procesoru tomu ve VirtualBoxu dat nejde, takze
overbooking 2:1 je maximum co z toho dostanu.

Jen na okraj, pri tehle prilezitosit jsme zjistil, ze kdyz zvednu
virtualni masine pocet procesoru, tak se skutecne pridaji jako "unplug"
a musim je jeden po druhem aktivovat. A snizit pocet procesoru nejde
dokud je nejdriv vsechny "navic" neodpojim (unplug). Tak se to urcite
driv nechovalo, tak pozor.