Domaci microserver

Vilem Kebrt vilem.kebrt at gmail.com
Sun Nov 8 17:56:19 CET 2020

Ahoj...

Mno to bude tak trochu problem, ja mam na disku ulozenou tu verzi ktera
zafungovala, tak daleko abych si psal jednotlivy odkazy z kterejch jsem
ty ubooty zkousel sem nesel. ale byl to jeden z tech co jsou na
oficialni strance.

Otazka, vzhledem k tomu co se kolem toho deje, zni, zda i dneska by ten
odkaz vedl na tu verzi buildu ktera zafungovala. Vim ze jednou ten
soubor z toho odkazu nefungoval a 14 dni nato uz zafungoval.

On 28. 10. 20 6:51, Dan Lukes wrote:
> To je celej uboot. TO ja bych preci jen radsi ten patch.

Tak to ti asi uplne nepomuzu, ja to kompilovat neumim, cross-compile
prostredi jsem zatim nepotreboval, tak jsem sahnul po builded file.
Navic nevim jestli je to celej uboot nebo jeho cast, jeste sem nemel cas
to rozebrat a pochopit jak to vlastne v tom ubootu funguje.

Pokud chce nekdo ten binar, muzu poslat primo, staci rict...

Vilem