Domaci microserver

Dan Lukes dan at obluda.cz
Wed Oct 28 06:51:14 CET 2020

Vilem Kebrt wrote on 27. 10. 2020 20:47:
> na strance freebsd je odkaz na nekolik patchu do u-bootu.
> Nakonec jeden z nich zabral.

Jo. A kterej ?

> Pro jistotu ho prikladam, ma to jenom necelejch 500k

Jo aha. To neni patch. To je celej uboot. TO ja bych preci jen radsi ten
patch.

> tak me snad Dan nezastreli.

Ja ne, ale listserverem ta binarni priloha proste neprojde a ustreli ji
z toho emailu. Takze preci jen bude potreba odkaz. At uz na skutecny
patch nebo, kdyz to tedy jinak nepujde, na opatchovany binar.

> Banana oproti tomu ma mezi cpu a usb prizpusobeni, i vzhledem k tomu ze
> v tom bode je napojeni i SATA subsystemu kterej je na to jeste
> citlivejsi nez usb. Navic BPI-M3 pokud se nemylim je primo v provedeni
> pro NAS.

Pro NAS je SATA rozhodne vhodnejsi, nez USB.

Kazdopadne, za me, diky za postrehy a informace.