Re: Upgrade staršího stroje

Marek Soudny soumar at linux.fjfi.cvut.cz
Wed Nov 4 11:30:14 CET 2020

Ahoj,

z vlastni zkusenosti bych ti doporucil nejdriv updatnout na posledni
aktualni verzi (posledni patch-level) a az pak upgradovat. Jestli ale
umi freebsd-udpate upgrade pres X verzi, to jsem nikdy nezkousel.

Takze bych asi stahnul zdrojaky naprimo napr. z
https://download.freebsd.org/ftp/releases/amd64/amd64/12.2-RELEASE/src.txz

Marek