Re: Upgrade staršího stroje

Zbyněk Burget zburget at burgnet.cz
Wed Nov 4 12:12:17 CET 2020

V podstatě asi není problém upgradovat nejdřív na 11.4 a pak dál na
12.2. Což jsem i zkoušel, ale se stejnou chybou.
Na update na poslední patchlevel zatím nemám moc odvahu, protože 10.X je
už nepodporovaný systém. Tak bych se někde nezadřel.

Zbyněk Burget
Mlýnská 397
798 26 Nezamyslice

tel: 588 580 000, 739 930 931