Upgrade staršího stroje

Zbyněk Burget zburget at burgnet.cz
Wed Nov 4 11:05:57 CET 2020

Zdravím vespolek,
zákazník se rozhodl, že chce upgradovat jeden léta zanedbaný stroj s
FBSD 10.1. Chci ho upgradovat na 12.2. Protože jsou na něm jaily, a je
tam nějaký vlastní kernel, asi to celé budu překládat ze zdrojáků.
Pro stažení src jsem chtěl použít freebsd-update, ale končím s chybou.
Celá část procesu, který proběhne, vypadá takto:

# freebsd-update -r 12.2-RELEASE upgrade
Looking up update.FreeBSD.org mirrors... 3 mirrors found.
Fetching metadata signature for 10.1-RELEASE from update2.freebsd.org...
done.
Fetching metadata index... done.
Inspecting system... done.

The following components of FreeBSD seem to be installed:
src/src

The following components of FreeBSD do not seem to be installed:

Does this look reasonable (y/n)? y

Fetching metadata signature for 12.2-RELEASE from update2.freebsd.org...
done.
Fetching metadata index... done.

The update metadata is correctly signed, but
failed an integrity check.
Cowardly refusing to proceed any further.

Google si s tím neví rady stejně, jako zatím já.
Potkal se s tímhle někdo? Napadá někoho, jak to řešit?

--
Zbyněk Burget
Mlýnská 397

tel: 588 580 000, 739 930 931