Domaci microserver

Mila Sos milasos at email.cz
Tue Oct 27 15:07:36 CET 2020

Ahoj,

Provozoval jsem neco podobneho.

Notebook na nej pres USB hub pripojene disky v ZFS mirror. Disky byly
SATA, pripojene pres USB prevodniky s napajenim.

Pod linuxem jsem vse nastavil, linux na disky neustale sahal ac k tomu
nemel duvod a ty se nikdy neuspaly.

Pod FreeBSD nastavene notiome, utilita spindown (pkg install spindown)
a uplne bez problemu (ataidle s disky nespolupracovalo)

USB stabilni, bez vypadku a tim padem bez odpojujicich se disku.

Moje zkusenost - FreeBSD pro tuto aplikaci naprosto super, kazdopadne
bych ale sahnul po release verzi.

Mila