Domaci microserver

Marek SOUDNY soumar at linux.fjfi.cvut.cz
Tue Oct 27 07:48:32 CET 2020

Tak SSD by mohly taky byt resenim, pravda. Ja mam ted (leta) nejaky NAS od Zyxelu, ale uz dosluhuje, a vykonove na tom taky neni moc dobre. Je tam arm a 2 disky v mirroru. Vypinaji se po 30 minutach necinnosti. Nicmene problem jsou 3rd party aplikace, kde jsem omezen na vyrobce a komunitu, ale ten muj kus je uz leta mimo podporu :)

Primarne mam na tom NASu filmy a fotky, takze disky probouzim 0-2/den. Ty disky takhle jedou uz asi 10 let :-o , ale problemy ma ten NAS box, ne ty disky :) A samozrejme je otazka, jak dlouho jeste vydrzej....

Marek