System mi nenachazi zarizeni 2 (tezsi uvod do troubleshootingu detekce zarizeni).

Dan Lukes dan at obluda.cz
Tue May 12 12:02:40 CEST 2020

On 12.5.2020 10:56, Vilem Kebrt wrote:
> Lehce nacrtnul ?

Lehce nactrnul. Uplne jsme se vyhnul problematice preruseni i
powermanagementu a tedy i vsem problemum, ktere mohou s temito oblastmi
souviset. Napriklad.

> posledni update evidentne meni vendor ident pro ten chip

To je prasarna. Vyrobce toho chipu se updatem preci nezmenil. No, aje je
to nakonec fuk.

Proste to vyrobce zarizeni udelal. I tohle je duvod proc muze ovladac
konkretni zarizeni nenajit.

> z boot vypisu je to tak videt, ze to nachazi na stejne adrese jine ID.

I kdybys puvodni pozici neznal, melo by ti tam zbyt neidentifikovane
zarizeni s class=03-?-? (nejspis 03-00-00)

> Prosimte pokud mas vice takovychto veci, hod to jako tutorial na freebsd.cz, tohle si myslim oceni vsichni...

Ja podobny veci nemam v psany podobe, je to jen v hlave. Dokazu je
exportovat z hlavy jako text, tak vznikly tyhle tri emaily, ale davat
tomu nejakou grafickou fazonu by me extremne nebavilo, nemluve o tom, ze
moje predstava o vhodnem vizualnim vzhledu se vetsinou ostre nestretava
s nazorem verejnosti.

Navic to uz na WWW je:
> http://www.freebsd.cz/listserv/archive/users-l/2020q2/date.html

Jestli ale ten muj text chce nekdo pouzit k sepsani vlastniho tutorialu,
me copy&paste v libovolne mire nevadi.