System mi nenachazi zarizeni 2 (tezsi uvod do troubleshootingu detekce zarizeni).

Vilem Kebrt vilem.kebrt at gmail.com
Wed May 13 07:49:19 CEST 2020

Ahoj.

> To je prasarna. Vyrobce toho chipu se updatem preci nezmenil. No, aje
> je to nakonec fuk.

Jo je to zalezitost firmware na rpi desce.

Kvuli problemum ktery na rpi4 byli, byl doporucenej rpi-update firmware
pred nedavnem a od ty doby se to chova takle "prasacky".

> Proste to vyrobce zarizeni udelal. I tohle je duvod proc muze ovladac
> konkretni zarizeni nenajit.

> I kdybys puvodni pozici neznal, melo by ti tam zbyt neidentifikovane
> zarizeni s class=03-?-? (nejspis 03-00-00)

Ted nemam cas se tomu presne venovat, vcera jsem jenom narychlo udelal 1
boot s verbose a potvrdil si ze ta sranda nema ovladac v jadre. Ted je
rpi4 zas odpojena v krabici vedle pod stolem. Az budu mit chvili, pujdu
do toho detailnejc.

I tak DIKY.

Vilem