System mi nenachazi zarizeni 2 (tezsi uvod do troubleshootingu detekce zarizeni).

Marek Soudny soumar at linux.fjfi.cvut.cz
Tue May 12 09:27:33 CEST 2020

On 12. 05. 20 9:10, Miroslav Lachman wrote:

> Zbytecne to urcite nebylo
Ahoj,

souhlasim, ze zbytecne to nebylo. Pred par tydny jsem resil jiny (nez
Mirkuv), ale popsany problem.

Mam v notebooku LTE modem, ktery system identifikuje, ale nepracuje s
nim, nepriradi mu ovadac. Jelikoz nejsem programator, pridal jsem
vendor_id/device_id do u3g kernel modulu, ktery jsem prejmenoval, a
prekompiloval cely kernel. Samotny kernel modul mi prekompilovat nesel,
ale jak jsem psal, nejsem programator, takze jsem sel cestou nejmensiho
odporu. Popravde jsem si myslel, ze to je "spinave" reseni, takze Dane
vidis, nejenom, ze jsi nekomu pomohl, ale mne osobne i tim, ze uz se
necitim tak "spinave".

Dekuju,
Marek

P.S. ten modem se teda stejne nepripoji, s PPP jsem naposledy delal ve
fbsd 4 nebo 5 a nejsem schopen dostat od ISP adresu z DHCP. Ale to je uz
jina pohadka ;)