System mi nenachazi zarizeni 2 (tezsi uvod do troubleshootingu detekce zarizeni).

Miroslav Lachman 000.fbsd at quip.cz
Tue May 12 09:10:25 CEST 2020

On 2020-05-11 18:23, Dan Lukes wrote:

> Jestli neco z toho co jsem napsal nekdy nekomu pomuze tak dobry, jestli
> ne, tak to se neda nic delat. Neni to prvni cas, kterej bych propalil
> zbytecne ;-)

Zbytecne to urcite nebylo. I kdyz si myslim, ze ani po tomhle tvem
detailnim popisu bych to sam odhalit nedokazal, tak jsou to pro me
urcite uzitecne informace. Bohuzel bez tech zkusenosti trenovaneho oka
'co vypada ve vypisu podezrele' je tezke neco takoveho ladit. Navic moje
znalosti PCIe jsou temer nulove, takze jsem ani nemel tuseni, ze
existuje neco jako hw.pci.enable_pcie_hp="0". A ze takhle drobna zmena
muze stacit na to, aby system zacal fungovat jak ma - videt NVME disky.

Patri ti muj obrovsky dik za pomoc!
Po vsech tech dlouhych hodinach stravenych opakovanym bootovanim a
ziskavani ruznych vypisu uz to vypada, ze server bezi jak ma.

Diky

Mirek