pkg ako upratat chyby

Dan Lukes dan at obluda.cz
Mon Apr 20 11:26:57 CEST 2020

(Souhrnna odpoved i Marianovi)

Miroslav Lachman wrote on 20. 4. 2020 10:52:
> Ja taky preferuju si prelozit vsechno (pro servery), ale zrovna u toho
> desktopu je to nejakych 1300 balicku a asi 40 hodin strojoveho casu. To

Ja v zasade prekladam jen pro servery (to, ze stejne repository
vyjimecne zneuziju i pro nejaky ten desktop na pravidle nic nemeni).
Balicku mam o trosicku mene, ale lehce slabsi stroj, takze preklad vseho
trva pres 48 hodin.

A za tehle situace se od "teoretickych nejlepsich postupu" uchyluju k
rizikovejsi praxi ;-)

Muze to tak delat kdokoliv, ale riziak tam proste jsou.