daily security run output, BYLO: pkg ako upratat chyby

Marek Soudny soumar at linux.fjfi.cvut.cz
Mon Apr 20 13:16:19 CEST 2020

> To ukazuje na vanejsi problem - zrejme nectes "daily security run
> output", ktery system generuje azdou noc a jehoz text dostava emailem
> root daneho. A v nem bys moh videt i bez vedomi, ze nejaky pkg check
> existuje treba toto:

> A je tam vystup i zajimavych dalsich testu ...
>
> Dan

Ahoj,

ohledne daily security run outputu bych mel otazku. Resite nekdo
konsolidovany vystup z vice serveru? Je na to nejaky tool?

Z par serveru se daily output da denne cist, ale z 20+ serveru uz to tak
moc zabavny ctivo neni. Stacil by mi 1 mail za vsechny, s vyctem
problemu (napriklad).

Dekuju,
Marek