pkg ako upratat chyby

Miroslav Lachman 000.fbsd at quip.cz
Mon Apr 20 10:52:27 CEST 2020

Dan Lukes wrote on 2020/04/20 09:50:

> Nerikam, ze ne, ale vzdycky je to rizikova aktivita. V tom "dat si pozor
> aby to bylo stejny jako v ..." se snadno udela chyba. Nejde jen o
> optiony balicku. Ja vlastne ani ndokazu rict co vsechno pod pojem "aby
> to bylo stejny" patri.
>
> Dokocne i kdyz si vsechno prekladam sam a na jednm miste a mam dojem, ze
> "vic stejny" uz to ani byt nemuze, stejne obcas s koncim s tim, ze neco
> "podivne nefunguje" a vyresi to kompletni preklad vseho co v mem
> repository mam a nasledne reinstalace vseho co je nainstalovane na
> postizenem stroji.

Ja taky preferuju si prelozit vsechno (pro servery), ale zrovna u toho
desktopu je to nejakych 1300 balicku a asi 40 hodin strojoveho casu. To
me uz nebavi. Takze tam jsem sahnul po tom, ze si v poudriere na stejne
verzi OS se stejnyma zakladnima options (DEFAULT) a se stejnyma options
u jednotlivych portu prelozim tech par balicku a zatim to funguje.
Az narazim na problem, budu ho resit :)

Mirek