pkg ako upratat chyby

Marián Černý majo-users-l at cerny.sk
Mon Apr 20 10:49:57 CEST 2020

> Dokocne i kdyz si vsechno prekladam sam a na jednm miste a mam dojem, ze "vic stejny" uz to ani byt nemuze, stejne obcas s koncim s tim, ze neco "podivne nefunguje" a vyresi to kompletni preklad vseho co v mem repository mam a nasledne reinstalace vseho co je nainstalovane na postizenem stroji.

Ja to takto robim vzdy.
Na vyhradenom jaile vzdy prekladam balicky "na zelenej luke” - vsetky balicky zmazem, potom prelozim z portov, potom vytvorim balicky.
Na systemoch potom vzdy aktualizujem balicky pomocou pkg upgrade -f. Teda s reinstalaciou balickov aj ked sa nezmenila verzia.

Prave z dovodu, ze obcas moze nieco podivne nefungovat. Uz som si takto par krat nabehol. Aj ked by mi to sposobovalo problemy iba raz za rok alebo raz za 3 roky, tak mi to za tie problemy nestoji.

Majo