pkg ako upratat chyby

Dan Lukes dan at obluda.cz
Sun Apr 19 18:56:56 CEST 2020

Jozef Drahovsky (FreeBSD cz) wrote on 19. 4. 2020 17:43:
>>> xorgproto-2019.2: missing file /usr/local/include/GL/glxint.h

> Nevyse xorgproto fyzicky nepouzivam,  je to len vyziadana zavislost a
> zrejme k jej pouzitiu nedoslo, preto nic nezlyhalo.

Pokdu si to pamatuju dobre, chybelo pouz enekolik *.h souboru. Ty by s
epouzivaly jedine pokud bysis na stroji neco prekladal, coz, hadam,
nedelas, takze se jejich nepritomnost v praxi neprojevi.

> Upgrade potov robim nasledovne:  # portsnap ...
> pkg upgrade

S tim ti bude muset poradit nekdo jiny, ja portsnap v zivote nepouzil.
Muzu jen naslepo hadat, ze problem mohl nejak souviset s tim, co je v
/usr/ports/UPDATING napsano v polozce 20180731

> teraz pridam aj pkg check -s

To nemuze nicemu uskodit, ale ja pouzivam casteji
pkg check -Ba
pkg check -da

> 2. ako terajsi problem odstranit, myslim ten v pocitaci nie mna.
> Standardne: odinstalovat cely strom zavislosti prikazom pkg delete
> xorgproto-2019.2

To uz ti tu nekdo tusim radil -
pkg upgrade -f xorgpoto
pripadne
pkg install -f xorgproto

> Piratsky: skupirovat chybajúce subori z ineho stroja o rovnakej verzii

To by samozrejme taky slo, ale ten prvni postup je min pracnej i min
nachylnej na udelany chyby.

Marián Černý wrote on 19. 4. 2020 15:57:
> Na serveroch mam v periodic.conf nastavene:
> security_show_success="NO"

Tak tenhle jsem neznal ...

Dan