Re: Doporučený způsob posílání notifikací submited krze SES

Jan Jurák yan.jurak at gmail.com
Fri Mar 13 15:46:53 CET 2020

Ahoj Viléme,

Díky za zkušenost z tvýho putování. Ačkoliv je tu opravdu situace hodně
jiná - s vývojáři mám obstojný vztahy, navíc oni to mají dávno vyřešeno -
komunijují se SES java SMTP libkou a do headuru dali co SES chtěl.

Tohle je pro mě - nebackupovala se mi mariadb s uživatelskými daty a ty
failure notifikace mi nepřišly neb gmailovi příjdou nečím závadné:

M 550-5.7.1  https://support.google.com/mail/?p=UnsolicitedMessageError^M
550 5.7.1  for more information. e5si440878ejt.304 - gsmtp
Mar 13 04:10:16 syndicate dma[134.801828190]: can not bounce a bounce
message, discarding

Přesměrování žádné. Zvláštní je že ten obdobný server a ten samý script
pošle na stejnej server více méně v pohodě byť třeba na třetí pokus a s
kecama.

Já jsem to dma z base měl doteď rád, protože umí velmi dobře vykomunikovat
STARTLS a SASL autorizaci. Ale ten header dma produkuje kvalitně zmrvený
nehledě na ty dvě optiony co to má.

Postfix jsem už testoval - fungoval ve všech případech:
cronmail/periodic/script/aliasy. Wittse je střelec, ten ví... Nechtěl jsem
ho mít na všech boxech, ale mít jeden relay navíc asi nevadí.

Navíc nebudu muset nastavovat pro každý server DNS TXT záznami a AWS SES
přístup - plus navíc

hele díky za nápad - tohle mi přijde jako zatím nejlepší řešení...

Regards
Jan Jurák