Re: Doporučený způsob posílání notifikací submited krze SES

Vilem Kebrt vilem.kebrt at gmail.com
Mon Mar 9 13:21:24 CET 2020

Ahoj.

Resil jsem neco obdobneho pro vicero serveru (cca 300) pro posilani
notifikaci ze specifickych aplikaci.

Nakonec to skoncilo jednoduchym clusterem (vip adresa) s postfixem ktery
to proste dorucuje.

Ale to je specificke pro me pouziti, kdy vyuziti externich smtp neni
mozne (zabetonovana sit, uz jenom povolit tomu smtp provoz byl quest na
mesic a pul) a velke mnozstvi serveru, ale i tak mi to prislo jednodussi
si vystavet "smtprelay" nez se namahat s konfiguraci sendmailu na
ruznych serverech tak, aby bral prislusne sendery per aplikaci(a ze
nektere z tech aplikaci jsou "stupidni" tak ze musim delat header checky
a dle nich doplnovat veci do msg abych dostal vubec zpravu kam potrebuju).

Vilem