Re: Doporučený způsob posílání notifikací submited krze SES

Dan Lukes dan at obluda.cz
Mon Feb 24 10:49:29 CET 2020

Jan Jurák wrote on 24. 2. 2020 10:28:

> O sendmailu v OS vím, stejně
> jako o solidní zaintegrovanosti. Vlastně jsem mu dal jeden pokus a
> prolítnutí manu a článu v doc SESu jsem zkusil vygenerovat konfiguraci,
> ale nebyl jsem úspěšný.

To si uplne nerozumime. Ja mluvim o tom, ze defaultne nakonfigurovany
system a sendmail ti ty zpravy doruci rovnou prijemcum - bez ucasti SESu.

> Kdyby se povedl sendmail bez démona, bylo by to ideální řešení až na ten černomagický setup.

To pojedes porad pres SES. Tam jsem ale zapomel na nutnost autentizace,
pokud jsem to pochopil spravne. To bude komplikace. Nerikam, ze to
nejde, ale tohle jsem nikdy nedelal.

Ja bych se na SES vykaslal a posilal to primo. Obzvlast, kdyz na to uz
to je pro tohle uz prakticky nakonfigurovane ...

sendmail v rezimu "rozesilac" neprijima sitova spojeni odjinud, nez z
localhostu, takze takto bezoco daemon nezvysuje nijak podstatne
bezpecnostni rizika a prostredku to taky zere minimum