[OT] hodiny --> Re: gpsd

Cizek Milan Cizek.Milan at seznam.cz
Fri Mar 8 13:44:41 CET 2019

""
Ahoj, gpsd možná nepotřebujete, tedy pokud má gps modul PPS výstup.

Záleží na OS, já na RPI mám pps na vybraném pinu, který nastavím při
zavádění modulu

dtoverlay=pps-gpio,gpiopin=12
zbytek se pak nastaví v ntp.conf.

M.

"asi jen povzdech.
Mám tady jeden volný GPS přijímač a tak jsem si říkal, že bych ho
připojil do počítače a udělal si z něj zdroj hodin.
Vím, že na to potřebuji gpsd, ale když jej chci nainstalovat z balíčku,
tak mi to nabídne stáhnutí 84 doprovodných balíčků (převážně X knihovny).
To se mi zdá opravdu hodně na stroj, který nemá ani grafiku, ale jen
sériový terminál VT100.

"