Ako poslat mail po reboote?

Jozef Drahovsky freebsdcz2 at jozef.drahovsky.sk
Tue Mar 5 02:40:39 CET 2019

Ako poslat mail po reboote?

Spravil som si perle program /root/analyza123 ktory, zanalyzuje co treba
a vysledok mi posle mailom
Aby bol regulerne odstartovany po reboote, tak som vytvoril
/usr/local/etc/rc.d/poweronmail
a do /etc/rc.conf pridal poweronmail_enable="YES"
Manulne ho odstartujem bud /root/analyza123 alebo
/usr/local/etc/rc.d/poweronmail start
Toto iste mam na viacerych pocitacoch a funguje mi to bez problemov.

Ale na jednom pocitaci mail nepride. Program  /root/analyza123 sa
spusti, ale mail konci chybou.

Dovodom je, že system naprv spusti /usr/local/etc/rc.d/poweronmail az
potom sendmail.

Porovnal som konfiguraciu ostatnych serverov, ale rozdiel som zatial
nenasiel.

Otazka: Ako urcit poradie spustania z /usr/local/etc/rc.d/  alebo inak
odstartovat program po ukonceni rebootu (mimo cronu).

Jozef