[OT] hodiny --> Re: gpsd

Jindrich Fucik fulda at seznam.cz
Fri Mar 8 13:30:28 CET 2019

Tak pokud by snad někdo měl problém s přesností hodin v počítači, tak se nám tu nabízí možnost pořídit si vlastní domácí miniaturní atomové hodiny:
https://www.microsemi.com/product-directory/embedded-clocks-frequency-references/3825-miniature-atomic-clock-mac

(je to OT jen pro pobavení)

---------- Původní e-mail ----------
Od: Jindrich Fucik <fulda at seznam.cz>
Datum: 28. 2. 2019 9:18:28
Předmět: gpsd

Ahoj,

asi jen povzdech.
Mám tady jeden volný GPS přijímač a tak jsem si říkal, že bych ho
připojil do počítače a udělal si z něj zdroj hodin.
Vím, že na to potřebuji gpsd, ale když jej chci nainstalovat z balíčku,
tak mi to nabídne stáhnutí 84 doprovodných balíčků (převážně X knihovny).
To se mi zdá opravdu hodně na stroj, který nemá ani grafiku, ale jen
sériový terminál VT100.

Předpokládám, že nějaká menší verze neexistuje.

Díky za radu

Jindra