Re: upgrade portů / Courier-IMAP

Miroslav Lachman 000.fbsd at quip.cz
Mon Dec 10 12:05:39 CET 2018

jaroslav.votruba at dvorec.eu wrote on 2018/12/10 11:08:
> Stáhnul jsem portsnapem nový strom portů, portupgradem jsem zaktualizoval
> SW, a přitom jsem zjistil, že mi to přepsalo kompletně všechny configy
> courier-imapu. Nechá se nějak tomu zabránit? Nechce se mi po kazdým
> portupgrade kontrolovat co mi kde nefunguje.

Normalni porty existujici konfiguraky neprepisujou, ale Courier-IMAP si
hraje na umelou inteligenci a snazi se upgradovat i ty konfiguraky,
protoze pro verzi 5.0 je tam potreba par uprav oproti predchozi verzi
4.x. Ten upgrade konfiguracnich souboru dela na zaklade porovnavani
produkcniho souboru a souboru s koncovkou dist. Tedy napriklad imapd a
imapd.dist.
U me tenhle upgrade konfiguracnich souboru probehl bez problemu, ale i
tak upgrade Courieru skoncil nefunkcnim IMAP / POP3 serverem, vyhodil
jsem ho, vratil se zpatky k verzi 4.x a na pristi upgrade mam v planu
migraci na Dovecot. Uz s tim Courierem nemam nervy. Porad nejake problemy.

Mirek