upgrade portů

jaroslav.votruba at dvorec.eu jaroslav.votruba at dvorec.eu
Mon Dec 10 11:08:21 CET 2018

Stáhnul jsem portsnapem nový strom portů, portupgradem jsem zaktualizoval
SW, a přitom jsem zjistil, že mi to přepsalo kompletně všechny configy
courier-imapu. Nechá se nějak tomu zabránit? Nechce se mi po kazdým
portupgrade kontrolovat co mi kde nefunguje.

Do kytek mi šli i configy authdeamona který jsem obnovil ze zálohy, ale v
logu mám hlášku:

Dec 10 10:26:29 www1 authdaemond: modules="authmysql", daemons=5
Dec 10 10:26:29 www1 authdaemond: Installing libauthmysql
Dec 10 10:26:29 www1 authdaemond: file not found

nevím který soubor mu chybí.

ale deamon běží
 /usr/local/etc/rc.d/courier-authdaemond status
courier_authdaemond is running as pid 48389.

tohle je config authdeamonrc

authmodulelist="authmysql".
authmodulelistorig="authmysql".
daemons=5.
authdaemonvar=/var/run/authdaemond.
subsystem=mail.
DEBUG_LOGIN=1 #pokud dame 2,budou se v logu ukazovat i hesla.
DEFAULTOPTIONS="wbnodsn=1".
LOGGEROPTS=""

a authmysqlrc

MYSQL_SERVER localhost
#nasledujici 2 polozky nastavit dle toho,co jste vlozili do DB
MYSQL_USERNAME postfix
MYSQL_PASSWORD heslo_postfixe
MYSQL_SOCKET /tmp/mysql.sock
MYSQL_PORT 0
MYSQL_OPT 0
MYSQL_DATABASE postfix
MYSQL_USER_TABLE mailbox
#MYSQL_CLEAR_PWFIELD password
MYSQL_CRYPT_PWFIELD password
#cislo zmenit dle virtual_uid_maps = static:125
MYSQL_UID_FIELD '125'
MYSQL_GID_FIELD '125'
MYSQL_LOGIN_FIELD username
#cestu zmenit dle virtual_mailbox_base = /usr/local/virtual/ v main.cf
MYSQL_HOME_FIELD '/usr/local/virtual/'
MYSQL_MAILDIR_FIELD maildir
MYSQL_NAME_FIELD name
MYSQL_QUOTA_FIELD quota