Re: úplná odinstalace php

jaroslav.votruba at dvorec.eu jaroslav.votruba at dvorec.eu
Thu Dec 6 09:36:16 CET 2018

> AHoj vsem,
> Jardo na postfixadmina pozor, nevystavuj ho ven bez reverzni proxy pred
> nim!

Díky za info. Pro mě asi zbytečný. Na postfixadmina se dostanu jen já,
přítelka a dcery. Vím že je to jak s kanonem na vrabce, mín práce by bylo
vytvořit uživatele v systému a ne v DB, ale prostě to chci umět. Jako
strojaři je mi to na nic, ale jsem takovej. Postfixadmin by měl být u mě
chráněn pomocí htacces se zaheslovaným přístupem. Je to OT, ale mohli by
jste mi s tím pomoct? Něco dělám blbě a nevím co. V adresáři Includes
apache mám conf

Alias /postfixadmin/ "/usr/local/www/postfixadmin/"
<Directory "/usr/local/www/postfixadmin">
Options Indexes Includes FollowSymLinks MultiViews
AllowOverride All
Require all granted
</Directory>

a v htacces je

AuthUserFile /local/apache/.htpasswd
AuthGroupFile /dev/null
AuthName "Postfix Admin sekce"
AuthType Basic

#presmerovani stranky na https
RewriteEngine On
RewriteCond %{HTTPS}  !=on
RewriteRule ^/?(.*) https://%{SERVER_NAME}/$1 [R,L]
<limit GET POST/>
require valid-user
</limit>

a nejsem v apachi nijak kovanej abych znal všelijaký souvislosti. Spíše
znám základy a zbytek obšlehnu někde na webu. A když Pánbůh dá, tak to
chodí:-).

Jarda
Ted zrovna nedal :-(