Re: úplná odinstalace php

Vilem Kebrt vilem.kebrt at gmail.com
Thu Dec 6 09:02:05 CET 2018

AHoj vsem,
Jardo na postfixadmina pozor, nevystavuj ho ven bez reverzni proxy pred nim!
Zkusil jsem pred 14 dnama proti posledni verzi bezpenostni skener a
nestacil jsem se divit, je tam nejaka sql injection ktera rozbori cely
obsah db (vypada to na implementacni chybu).
Detaily budu resit az budu mit chvili, prozatim jsem to vyresil tak ze data
z postfix admina ukladam do oddelene database a napsal si v perlu prevadec
co to hazi do database kam pristupuji mail sluzby (postfix,rspamd, dovecot).
I kdyz je mozne ze nez se k podrobnejsi analyze dostanu, tak to nekdo fixne
:-).
A nez nekdo neco zavrci ( ano Dane, obcas jsi rejpal :-D)  , vim ze to neni
systemove reseni ale tak narychlo me nic "blbejsiho" nenapadlo :-D.
Btw to perlitko kontroluje formaty dat nez je prenese, takze si myslim ze
jsem dalsim problemum zamezil.
Jeste ze ty konfiguracni db zalohuju a zalohy verzuju :-).
Vilem