Re: přechod z apache 22 na 24 na BSD

Miroslav Lachman 000.fbsd at quip.cz
Mon Aug 27 10:02:48 CEST 2018

jaroslav.votruba at dvorec.eu wrote on 2018/08/27 09:33:
> Dobrý den
> po X letech jsem si začal přeinstalovávat domácí server z verze 9 na 11,2
> a bohužel je tam plno změn.
> Nyní jsem se zaseknul na natažení modulů apache. Na Apachi 22 jsem měl v
> configu řádky:
> LoadModule authn_file_module libexec/apache22/mod_authn_file.so
>

> dokumentace hovoří takto:
> Replace authz_default_module with authz_core_module; i.e. replace
> LoadModule authz_default_module modules/mod_authz_default.so
>
> with
>
> LoadModule authz_core_module modules/mod_authz_core.so

> [...]

Moduly jsou v adresari /usr/local/libexec/apache24/
napriklad:
/usr/local/libexec/apache24/mod_authn_core.so

V httpd.conf je to zapsane takto
LoadModule authz_core_module libexec/apache24/mod_authz_core.so

Doporucil bych pouzit ten vychozi httpd.conf, ktery se ti nainstaloval s
Apache 2.4 do adresare /usr/local/etc/apache24/ a do nej jen prenest
postupne zmeny, ktere potrebujes, ze sveho
/usr/local/etc/apache22/httpd.conf. Nez se snazit upravovat puvodni
httpd.conf z verze 2.2.
Timhle zpusobem tam budes mit pripravene i vsechny potrebne LoadModule
radky. Jen budou nektere zakomentovane.

S vimdiff by to nemuselo byt ani moc pracne.

Mirek