přechod z apache 22 na 24 na BSD

jaroslav.votruba at dvorec.eu jaroslav.votruba at dvorec.eu
Mon Aug 27 09:33:26 CEST 2018

Dobrý den
po X letech jsem si začal přeinstalovávat domácí server z verze 9 na 11,2
a bohužel je tam plno změn.
Nyní jsem se zaseknul na natažení modulů apache. Na Apachi 22 jsem měl v
configu řádky:
LoadModule authn_file_module libexec/apache22/mod_authn_file.so

dokumentace hovoří takto:
Replace authz_default_module with authz_core_module; i.e. replace
LoadModule authz_default_module modules/mod_authz_default.so

with

LoadModule authz_core_module modules/mod_authz_core.so

což bych chápal, ale nikde jsem se nedočetl, kde ty moduly najdu, abych
měl jistotu, že ta cesta v configu je správná.

Díky Jarda