Re: přechod z apache 22 na 24 na BSD

jaroslav.votruba at dvorec.eu jaroslav.votruba at dvorec.eu
Mon Aug 27 13:31:56 CEST 2018

Dobrý den
děkuji za info. Pomohlo to :-).

PS
kdyby se někomu po úspěšné kontrole syntaxe http.conf nechtěl spustit
Apache a v logu byla hláška:
AH01597: could not open mime types config file /etc/httpd/conf/mime.types.

tak u mě byl problém v tom, že jsem zapoměl přepsat cestu.
<IfModule mime_module>
TypesConfig etc/apache22/mime.types

na

TypesConfig etc/apache24/mime.types