BSD 11.1 a porty

Dan Lukes dan at obluda.cz
Mon Dec 4 22:33:09 CET 2017

On 4.12.2017 18:39, Miroslav Lachman wrote:
> Pokud ale udelam make installkernel && make installworld skrz NFS na
> fyzickem stroji (zadne VPS s pomalymi disky), tak je za 2 -3 minuty
> hotovo

Nojo, pokud je to ciste localhost<->localhost komunikace tak to je
celkem rychly.

Po realne siti, a obzvlast nelokalni, je to o poznani pomalejsi. S
ohledem na to jak NFS funguje je podstatna nejen rychlost spojeni ale i
latence.

Ja sveho casu udrzoval vlastni mirne modifikovany binar 'install', ktery
nenakopiroval soubor pokud cil existoval a mel stejnou velikost a ctime
jako zdroj. Tim se to dalo zrychlit u patch-level upgradu.

Ale nakonec jsem se na to vykaslal a ted uz pouzivam originalni install,
i kdyz kopiruje zbytecne. Skoda, ze NFS nema operaci umoznujici o
vzdalenem souboru ziskat nejaky fingerprint/checksum abych zjistil zda
je stejny nebo ruzny bez toho, ze ho cely prenesu ...