BSD 11.1 a porty

Miroslav Lachman 000.fbsd at quip.cz
Tue Dec 5 00:23:52 CET 2017

Dan Lukes wrote on 2017/12/04 22:33:
> Nojo, pokud je to ciste localhost<->localhost komunikace tak to je
> celkem rychly.

Na localhostu to zrovna neprovozuju, vetsinu stroju mam v jinem
datacentru, nez je buildserver, ale porad je to aspon v ramci Prahy.

> Ja sveho casu udrzoval vlastni mirne modifikovany binar 'install', ktery
> nenakopiroval soubor pokud cil existoval a mel stejnou velikost a ctime
> jako zdroj. Tim se to dalo zrychlit u patch-level upgradu.

To by se mi taky libilo, ty patch-level upgrady trvaji "zbytecne
dlouho", ale zase mam jistotu, ze mam vsechny stroje ve stejnem stavu,
tak tech par minut vydrzim :)

Mirek