gif tunel IPv4 over IPv6

Radek Krejča radek.krejca at starnet.cz
Sun Jul 16 17:57:56 CEST 2017

Ahoj,

> rc.conf

[Radek Krejca] Pokud nutne netrvas na tom, aby to bylo prave v rc.conf, tak ja jsem uz pred casem na speciality v rc.conf rezignoval, protoze se mi pak pri upgrade obcas "rozbily" a proste natlucu rucni prikazy do start_if.xxx souboru (kdyz se to tyka site) nebo si vytvorim rc script. Neni to asi uplne podle ucebnice, ale...

Radek