zapis pravidel v devd.conf

Dan Lukes dan at obluda.cz
Wed Apr 12 08:38:46 CEST 2017

Miroslav Lachman wrote:

> Poslal bys mi, kde v /usr/src jsou informace, ktere  se zrovna tohoto tykaji?

No, na nejnizsi urovni je to ve skutecnosti funkce devctl_notify, Ale
kod ZFS si ji obalil vlastni funkci a ze sveho kodu pak uz vetsinou
(ano, je tam par vyjimek) vola tu. Takze tebe zajima spis:

grep -R spa_event_notify /usr/src/sys/cddl/contrib/opensolaris

> Snad z toho poskladam neco funkcniho.

Ono by bylo mozna jednodussi pristoupit k tomu z opacne strany - ze bys
jako nejdriv vedel jakou udalost si prejes zdetekovat a s touto znalosti
bychom se podivali, zda ji to reportuje, a jak, pokud ano.

Opacna uloha, tedy "chci vsechno co to reportuje a navic chci dopredu
vedet co presne to bude" je podstatne slozitejsi.