zapis pravidel v devd.conf

Miroslav Lachman 000.fbsd at quip.cz
Mon Apr 10 19:16:55 CEST 2017

Dan Lukes wrote on 2017/04/10 17:38:

> Pro me je "juknuti do zdrojaku" dost casto metodou prvni volby ;-)

No ja porad dost pochybuju o svych schopnostech cist zdrojaky v C, takze
vzdy hledam jinou moznost, jak se dobrat k informacim.
Ale muzu to zkusit. Poslal bys mi, kde v /usr/src jsou informace, ktere
se zrovna tohoto tykaji?

> Pokud te zajima jen ZFS, tak muzu jen nekompletne.

Ano, tentokrat me zajimalo jen ZFS

Kazdopadne diky za informace, protoze tohle bylo neco, co jsem nevedel a
ted mi to docela dost pomuze. Snad z toho poskladam neco funkcniho.

Mirek