zapis pravidel v devd.conf

Miroslav Lachman 000.fbsd at quip.cz
Mon Apr 10 14:21:06 CEST 2017

Dan Lukes wrote on 2017/04/10 14:08:

> Je asi v zasade jedno na cem to budes zkuset, neb se i zda, ze chovani k
> nasobnemu action bude shodne bez ohledu na to jaka udalost a kym/pro
> koho to bude.
>
> Takze to klidne muzes vyzkouset na nejakem USB attachu ...

Skoda, cekal jsem nejakou sofistikovanou metodu :)

A da se nekde dohledat, jake promenne jsou v te action k dispozici,
neboj e to taky na studium zdrojaku? Stejne tak by me zajimalo, jaky
'match type' je k dispozici a jestli je nekde napsano, pri jake udalosti
nastane. Protoze takhle je to tak trochu vesteni z kristalove koule.

Mirek